torsdag 17 januari 2008

Åh också!

Körledaren var sjuk ikväll, men vi var välkomna att vara med och fick komma nästa vecka då istället.. Trist! Jag som var taggad för att sjunga nu. Ja då blir jag väl sittandes hemma inne resten av dagen också då, tur att jag var iväg o handla en sväng tidigare för då har jag inte suttit inne hela dagen allafall. Imorn ska jag på iksu! Och så måste jag till skolan och lämna in slutarbetet, och så skulle jag vart ner på stan en sväng o köpt ett paket till Vickan... Men ikväll sitter jag inne o ruttnar på mig lite mer, är det något på teven? Har hört ryktas om handbolls EM, nu tycker jag inte det är skitkul att se handboll på teven - tre steg över plan - mål! och så tillbaks igen... Men det är ju alltid något! Det kanske finns några nya stjärnor? Nu är klockan iofs bara eftermiddag än så länge och det är långt till kvällen, bara att det känns som kväll för att det varit mörkt ute flera timmar redan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar