lördag 19 januari 2008

Med bil

Och jag kom inte in på bloggen på heeeela dagen igår, eller idag, eller hur man säger... Tillbringade en stund på iksu, en stund med teven och skidåkning, en stund ute gåendes till/från iksu och affären och blev dyngsur då det var ca 10 cm vatten/snö överallt! Så fick jag skjuts ut till tomtebo där jag varit barnvakt till tre barn nu. Vi har spelat spel, sjungit singstar, kollat på film, spelat piano, lekt med saker, ätit godis. Vad vi inte har gjort: följt bandyn på text teve eller handbollen på teven. Eller tja, jag fick ha handbollen på samtidigt som vi spelade spel så jag såg första halvlek, och så höll jag mig uppdaterad i bandyn med sms. Det gick ju skit båda två så det var väl ingen större skada skedd! Med mig hem från barnpassningen har jag en bil, bra deal tycker jag! Så nu ska vi se vad det går att göra om man är med bil en söndag i Umeå... Ska sova på saken nu så ser vi om det dyker upp några fina idéer. Lite fryst kyckling skulle inte sitta fel allafall! Och att komma torr om fötterna till kalas är ett plus..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar