tisdag 29 januari 2008

Ni kan inte ana vilken träningsvärk jag har, inte ens jag visste om det! Tills jag hade kommit en bit in i combaten, aj aj aj. Jag fick sluta lite tidigare idag och for direkt till iksu, där började ett body combat passa aldeles lagomt som jag kunde köra. Mycket bra, mycket kul! Ett nytt program, min favoritträningslåt var inte med längre, lite trist men detta nya går bra det med. Nu har jag sett nya Gossip Girl och jag tror absolut det kan bli något jag spenderar mina tisdagkvällar med i framtiden ;) Jag tänker hoppa över Gynnings program nu och sova istället, trött trött trött sammanfattar detta och imorn går bussen kl sju, tjolahopp, uppe innan tuppen igen! Så det är dags att tippa omkull nu. Imorn ska jag på banken då jag slutar och se hur det går med mina pengar som ska komma... Och så ska jag köpa en fin liten bok att skriva ner mina tankar i nu under vfu:n, jag har hört att det ska vara bra att göra så o då kan det vara skoj att ha en som är tjusig. Natti natti

Rolig fest!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar