torsdag 24 januari 2008

Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder...

Vilket väder vi haft i Ume idag! Jag kan då säga att jag hade rejält med bra kläder på mig och ändå blev jag dyngsur och kall - det snöar liksom in under kläderna, in i ansiktet, in innanför luvan... Men det är mysigt också, iaf när det slutar snöa och den ligger där aldeles vit och fin. Det har nog kommit en dm sista dygnet, eller överdriver jag? Näe tametusan inte, det räckte upp till vristen på mig då jag gick hem idag! Sista dagen på universitetet på måånga veckor. Fast jag måste dit imorn sen jag slutat jobba för det har kommit två till böcker på ub till mig, är det inte underbart så säg! På måndag börjar vfu:n, det känns nervöst, men ska bli otroligt roligt.

Jag har ett konstigt ont i magen, jag tror vi har "diagnostiserat" det nu men det gör hemskt ont.. Eller, det är mest obehagligt. Kunde inte alls somna igår kväll o var vaken halva natten, men det har jag tagit igen med lite skönhetssömn nu på eftermiddagen :) Ikväll blir det handboll o bulle på ålidhem, Heja Sverige!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar