onsdag 30 januari 2008

Fotofnask

Nej alltså ordet fnask ska inte vara med, men de passade väldigt bra ihop! ? Jag hittar en massa trevliga bilder här som det finns en massa minnen till. Snart ska jag till Västerås o träffa Karin, det längtas jag till! Det var tusan ett år sedan sist nu igen? Tur jag blir i Sverige i sommar så kan jag hälsa på o ugmås med alla jag bryr mig om!

Ja detta är 4:th of July - kan ha varit värsta dagen i USA! Men som ändå slutade kanonbra! Jag o Karin hade bullat upp med att baka brownies och hallongrottor, handlat picnic och sklle fara till West Point för riktigt ordentligt natinaoldagsfirande. Då Den jvla byrackan Butchie (betyder byracka på engelska!?) är rädd för åskan och gömde sig i lekrummet ovanför Nancy o Bills sovrum, vi letade verkligen överallt, inklusive där, vi skrek och ropade, tror fan heller att hundjvlen kom fram! Ni kan tro att jag var arg... Stackars Karin! Innan eller, efter det tror jag, så visade det sig att bilen inte startade, så där var vi ensamma i ett stort hus mitt ute i skogen i NY, utan bil och med familjen i Maryland.. Det slutade nere i Cornwall by med jättemysigt firande ändå så jag klagar inte i efterhand, men just då och där var jag lite upprörd. Dagen efter fick vi ta taxi till bussen då grannarna som vi frågade om hjälp var helt okunniga med bilar, amerikaner! ;) Taxin körde fel och jag ringde till bolaget och skällde så vi fick hela resan för inga pengar alls nästan och han typ sprang ur o stanna bussen och snackade med chaffisen o så. Well, in till Manhattan kom vi och här sitter jag idag :) Nu ska jag hoppa i säng så jag tar mig upp imorgon. Många fina minnen som sagt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar