måndag 7 januari 2008

Plugg!

Somnade supertidigt igår, var trött som tusan av någon anledning, för lite sömn dagen innan? Blev väckt av Aina imorse som undrade om jag hade lust att jobba. Om jag hade! Money money money... Och så tycker jag faktiskt att det är hemskt roligt också. Så idag har jag varit på en 3-5 års avdelning och jobbat, det gick riktigt bra och jag hörde viskas om att de tyckte jag var hemskt duktig ;) (!) Det känns bra att höra nu kan jag tala om, när jag är så deppig över plugget som inte kommer gå vägen. 8.30-16.30 och jag ska dit 8-16 imorn med, så undrade de om jag kunde resten av veckan med så kanske att jag får jobba hela veckan, det tackar jag inte nej till. Kom på idag att jag jobbade ju i december och får pengar från då nu i slutet av januari, lägligt till jag ska till Västerås i början av feb, sedan får jag pengarna från nu i slutet av feb, o då ska jag till Stockholm i början av mars. Mycket bra! Idag har vi byggt en jättefin snöborg, stor och fin, det var perfekt kramsnö. Imorn tror jag faktiskt att jag ska leka lite djur med barnen, det pratades mycket om djur idag så det passar väl perfekt med "vår" lek. Och det fanns önskemål eller ja, jag fick gärna prova lite saker med barnen allafall :) Nu håller jag faktiskt på att pluggar så jag ska fortsätta med det ett tag till. Kolla Outsiders ikväll, skulle inte förvånga mig om min "sambo" är med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar