måndag 14 januari 2008

Värdelös skoldag

Oj vilket helt onödigt och kasst seminarium vi hade idag. Diskuterade i basgrupperna först men vad gav det när alla hade skrivit nästan lika? Sedan redovisning i helklass+helklass, alltså både A och B. Och där redovisar man och berättar om lekaktiviteten, ja ni vet den som det blev sånt jävla liv kring före jul. Varför skulle vi berätta om den igen? Känns ju inte som det ger något direkt. Denna kurs kan sammanfattas med ett ord : Upprepning. Ja, jag är inte alls nöjd med kursen och ska nog för första gången skriva en hel del som jag verkligen menar på utvärderingen på onsdag. Annars är väl dagen sådär, jag är inte glad i allmänhet men jag överlever ju. Jag är ju faktiskt van. Idag ska jag plocka ur väskorna och in i garderoben, städa lite helt enkelt. Nu först ska jag gå till affärn och handla så jag får hem lite mat, i kylen finns en vitlök, en tub senap och en flaska lönnsirap. I frysen finns ett paket fiskpinnar och en påse köttbullar.. Det får man inte till många måltider på! Ikväll ska väl jag och Budda se på idrottsgalan antar jag. Sen väntar en hel tom vecka utan att det händer något, jag vill inte vara här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar