torsdag 3 januari 2008

Skidåkning

Snart slut på en födelsedag med lite braiga paket, fika och som avslutades med kanonskidåkning! Nu finns det misstankar om att jag kanske kommer ha massa träningsvärk imorn men det märks väl, idag hade jag ingen lillebror att stötta upp allafall så jag kanske klarar mig. Det var skitkul att åka och jag är lika förvånad idag då jag inte fick ett dugg ont i fötterna, helt underbart! Dä bar o åk! Hoppas på att det blir någon mer gång innan jag måste fara upp till Umeå. Imorn ska jag försöka mig på lite plugg. Nu ska jag krypa i säng, eller, i soffa då... fast i soffan sitter jag redan så det är bara att tippa huvudet på kudden och dra täcket över, titta på Red hot chilipepper konsert på teven tills jag somnar. Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar