måndag 14 januari 2008

Snorkråkor och baciller

Nu har jag packat upp väskorna, och packat in i garderoberna. Plockat undan lite böcker och stökat runt lite i allmänhet. Och lagat mat, linsgryta, det ni :P Den blev god! Nu ska jag snart lägga mig i soffan o ligga där tills idrottsgalan är slut då jag ska flytta över till sängen. Jag har feber, inte mycket, men lite.. Iofs känner o reagerar jag inget förns jag är uppe i en 41 grader, då vill jag gärna bara ligga ner med något kallt över mig :) Snoren rinner och så hostar jag också, en äkta förkylning helt enkelt. Sånt som går över.. tur att jag inte hade hjärnblödning eller cancer alltså för de symptomen har jag behandlat bort.. Det här är nog min sjukvecka, jag är inte sjuk ofta men denna vecka för ett år sedan låg jag deckad, hoppas inte det blir så illa i år, en förkylning kan jag leva med. Att bli sjuk denna vecka om ett år vore inte bra, då ska det läggas fram examensarbete o så. Jag har hängt upp en liten tavla och ställt Budda på sitt rätta ställe idag med. Nu ska det kokas te, skalas apelsin o läggas i soffan. Tjohej

Att prata är bra.

1 kommentar: