onsdag 16 januari 2008

Sitter och kikar på film på trean, minns inte vad den hette och inte är den bra heller, men vad annars finns det att se? Nada! Jag kanske ska hoppa i säng och läsa lite, men just nu är det så varmt o gött under filten i soffan så. På söndag fyller kusin Vickan år, nio! Tänk att hon och lillebror är födda samma år, det innebär att Theo blir nio i år också.. Läskigt! På lördag kväll ska jag dit och vara med henne på kvällen iaf, och troligen hennes två kusiner med. Storasyster ville visst ut på egna äventyr nu. Förresten; har jag sagt att jag o Karin ska se Andreas Johnson o Carola? :) Yeeaaaah! Det såg faktiskt glest ut där ett tag för tävlingen i Västerås men det där lyfte det en hel del! Har ni förresten mina kära vänner funderat nå på att engagera er i säljandet av biljetter? Jag har funderat men inte orkat :) Så ni kan gärna pusha o hjälpa till, jag har aldrig gjort det förrut :P Jag har fått två sålda allafall för hyffsat pris, några kg vin gratis på köpet sådär...

Nej nu skippar jag filmen o kryper i säng, tidigt är klockan men trött är jag, sova är bra för att bota förkylning. Ingen feber idag allafall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar