tisdag 15 januari 2008

Ett enda mörker...

Ja här sitter jag med datorn, 45 minuter batteritid kvar. Baconen ligger i stekpannan och makaronerna i ett vaten som brukade koka, men nu är allt stilla... och mörkt! Jag har visst ingen el längre, och jag som är så himla hungrig! Sa till hyresvärden för en stund sedan och han skulle gå ner och kolla, men ännu har inget hänt så det kanske var ett svårlöst problem? Hoppas det kommer igång snart för såhär kan jag ju inte ha det. Fick ett tag en snilleblixt o tänkte att jag kunde laga till nå mat i micron, hoho? Vad går den på då? Batteri?

"Intervjun" idag gick bra, var inget farligt alls och hon var trevlig, kan nog få en riktigt bra lön också... Känns bra, hoppas man får jobba lite! Synd bara att man ska ut på vfu nu då så man är uppbokad. Ska ringa o få ett intyg på hur mycket timmar jag vikkat förrut för att höja lönen ännu lite gran, mycket bra! Nej nu ska jag kila ner i källarn o se om han kan fixa problemet! Annars blir det synd om Nils som inte blir opponerad på eftersom hans arbete ligger på min dator o det nu bara är 46 (! tidigare var det 45?) minuter kvar i batteri.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar