söndag 6 januari 2008

Förbannad

Man kan undra hur tusan jag ska klara av att komma tillbaka i skolan egentligen, jag har ju lyckats förtränga och "glömma bort" vilka jävla puckon till "lärare" vi har, och än är det visst inte slut. Nej två jävla gånger till ska jag ha dom och det på redovisningar, hur tror ni det känns? Ja, jag kan tala om att det ungefär känns som att man redan sitter i en hög med hundskit under en gråsten, eller något sånt.. Det finns inte mycket hopp hos mig. Dessutom ska just de två betygsätta mina två "slutarbeten" också! Tar jag mig igenom denna kurs godkänd så lovar jag att.... nej jag kommer inte på något men jag skulle fan kunna göra vad som hellst! För det finns inte en endaste liten chans att jag kommer göra det. Så som hon är, så får man fan inte bete sig, och nu är det faktiskt inte bara jag som har denna åsikt, nej de flesta andra i min klass. Plus folk som haft henne förr! Det borde göras något åt egentligen, vi har en plan....

Nej se, nu ligger jag här skitförbannad o arg så det ryker ur öronen bara för att jag försöker börja plugga o kommer att tänka på dom där jävlarna. Undras om jag ska lägga ner skolan och hoppa av? Jag har ju ändå kommit på nu vad det är jag ska ägna min framtid åt. Nu ska jag försöka lugna ner mig med att läsa. Förresten var det en bra bandymatch idag tycker jag, roligare bandy att se på än det varit några matcher nu, tusan att inte målen sitter bara!

1 kommentar:

  1. Har jag missat nåt? Vad har hänt nu då?? / Ullis

    SvaraRadera