söndag 27 januari 2008

Ingen hårdträning direkt..

Men 23 km på cykel samtidigt som man ser skidor på tv'n är väl bättre än att sitta hemma i soffan och se på skidor allfall! Ja 2.3 mil hann jag på den tiden som herrarna åkte sitt slalomåk, sedan tränade jag magen lite. Men det var allt.. Och så prommis fram och tillbaka till iksu då, det är en litenliten bit att gå. Jag går ju mer nu då jag bor "nära" än då jag bodde på Teg och fick ta bussen. Imorn börjar bussåkandet igen, jag hade egentligen tänkt att jag kunde cykla men jag har inga dubbdäck så det får bli bussen till att börja med, kanske lär jag mig hitta senare och kan ta cykeln om snön hinner försvinna också. Hinner den det på åtta veckor? För första gången i mitt liv ska jag ut och jobba fem dagar i veckan i åtta veckor, jag har aldrig varit på ett ställe så längen tror jag då jag tänkt efter nu... Om inte något av mina sommarjobb varit så långt då men jag tror faktiskt inte det.. De har nog varit ca 6 veckor allihopa. Om inte Bas Livs var åtta veckor då för där jobbade jag rätt längen.. Well, struntsamma, nu ska jag vara i förskola i 7.5 vecka och jag tycker verkligen att det ska bli skitroligt!

Haha. Tidigare idag, för kanske en timma sedan satt jag och funderade på om jag kunde hitta Enriques Somebody's me på you tube, då kom den precis på radion. Nu satt jag och tänkte på vad Mikas nya låt kunde heta, den är ju som, mysig.. Och så kom den på radion! Lollipop heter den visst!


Ikväll har jag ätit soppa, är inte alls särskilt hungrig och har inte varit på några dagar nu.. Men någon kräksjuka har jag då inte fått! Nu ska jag vika in nytvättade kläder i garderoben och sedan se på tv tills jag somnar. Imorn går bussen kl 7, tjolahopp!


2 kommentarer:

  1. Ja, helt ärligt så tror jag att det bara är du som läser den :D Nej, jag tror inte jag törs det. "Statistik måndag: 0 personer, Tisdag: 1 person" :D
    Ja, jag tror Therese la ut den i maj eller juni på sin blogg, därför du inte kommer ihåg den :)
    Snyggt kort förresten ;)

    SvaraRadera