onsdag 23 januari 2008

och det blev spännande idag med....

"Jag kom på mig själv... hoppade upp i soffan och skrek så betongen skakade här... " Jag med, jag skrek och klappade här för mig själv, det bara kommer! :) Affe ute i köket måste ha trott jag var knäpp eller något. Eller, det gör han nog ofta eftersom jag då o då skriker till när det är nå spännande sport på teven, och som han för det mesta hänger i köket... Men tänk att handbollen lyckades bli spännande idag med, och vilken tur att det slutade bättre idag! Imorn skulle jag vilja fara på kör, men missa handbollen? Tja, de lär väl sända på radion? Om man hinner höra lite.. Ska klura på det där.

Jag har träningsvärk idag och sitter verkligen inte feminint då jag sitter ner.. Går gör jag visst lite bredbent och stelt också, så ikväll tror jag det blir lite "lugn" afro istället för combat som det var tänkt, tror inte mina ben klarar av att sparka så högt idag och då är det ju struntsamma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar