torsdag 31 januari 2008

Gacktor, Gocka o KAVIAR!

Tänk vad jag kan; stå ut med att höra meningen ; Kolla gaktor sjuttielva gånger på en dag, sitta snällt med en liten 2 årig pojke i knät som stinker kaviar och samtidigt passa gockan åt treåringen som inte tycker att ettåringen ska få leka med den medan hon leker med bilarana... Tjohoj vad detta är skoj! Idag hade jag ett bord själv vid lunchen, de förklarade noga att de absolut inte är så att de inte litar på mig och tror att jag klarar av det men de vill inte att jag ska känna som att de utnyttjar mig utan att isf ska jag få betalt för det! Men jag sa att det var lugnt, herregud :) Efter lunch var vi till affärn med tre treåringar när de andra sov, sånna spontana små grejer gillar jag med förskolan! Nu ska jag äta lite middag och ikväll blir det besök hos nya kören, spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar