torsdag 24 januari 2008

Hur har jag tänkt?

Jag har bokat flyg nu, till Stockholm.. Den helgen jag skulle till Västerås på melodifestival alltså... Trodde jag! Nix pix ser jag nu. Jag skulle visst till Västerås helgen efter! Klantigt gjort måste jag få säga.. Hur tänkte jag då? Jag har hela tiden varit påväg till Västerås den 8-10 februari, men nu har jag dubbelkollat med både svt o ticnet, Göteborg 9e, Västerås 16e. Nerresan har jag avbokat nu, gratis. Men hemresan är det värre med.. det kostar 150 kr att omboka visst! Ska prova nu ändå.. kostar pengar att köa med mobben!!! Well, ska hinna över till Emma till handbollen o. Oj, provade ringa flynordic med, pratade med en människa som pratade väääldigt segt. Men nu är jag bokad till dn 17e istället :) haha.. Klantskalle! Men han sa inget om någon avgift så jag håller tummarna....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar