tisdag 15 januari 2008

Varde ljus!

Nu är elen tillbaka, "ha inte så mycket saker på samtidigt" sa dom, vadå? Ska man inte kunna ha båda plattorna på spisen och en lampa på? Under mörkertiden passade jag på att ta en tupplur, mycket skönt. Och så har jag pratat med en mycket trevlig kvinna på Bollnäs kommun, och ringt min vfu-plats och pratat med min llu, och hon var också jättetrevlig! Gud så skönt. Hon berättade lite om stället och det låter verkligen toppen, så tyckte hon det skulle bli roligt med en som var inne på sjätte terminen också.. Så nu kanske man har lite press på sig? :/ Men ja, nog kan jag väl säga att jag har mer kunskaper än en på första terminen också. Det ska bli jätteroligt att komma ut allafall. Och mötet i morse gick bra och papper är fixade.. Skönt, lite nytta gjord idag! Det känns faktiskt mycket bättre nu, jag börjar se slutet på helvetet :P Sista dagen imorgon, så otroligt skönt att avsluta denna kurs! Nu ska jag opponera och sedan vila hela dagen för att få bort min feber.

Det blir ingen fortsättning på Nya kören, tråkigt... Hoppas att vi kan hitta en ny kör att sjunga med för det är ju så kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar