tisdag 22 januari 2008

953 kg bajs

Haha, checka denna sida, i mitt liv har jag klämt ur mig ca 953 kg bajs. Det var väl inte dåligt jobbat?

Så har jag fått lite nytta gjort idag också, var ner till rekryteringsenheten och vikariebanken och kompletterade med lite papper, så nu var det gjort. Sen har jag varit på iksu och tränat på den där grejen som påminner lite om skidåkning, jag inbillar mig att jag ska få det lättare att åka skidor sedan om jag tränar lite på den. Jag tror vi kom fram till att den heter crosstrainer?! Om jag skidar på den tre gånger i veckan då fram till 17 februari så ser vi om jag har fått nå kunskaper i längdåkning sen! Jag hade träningsvärk mellan skulderbladen idag, konstigt ställe, undra vars de kommer ifrån? Nu är det handboll på ålidhem snart, tjohoj, Heja Sverige!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar