onsdag 16 januari 2008

Telefon ur funktion?

Pappa min ringde nyss o sa han hade försökt ringa hela dagen igår, och inte kommit fram.. och när jag försökte ringa hyresvärden igår så gick ju det inte heller. Så om någon försökte ringa mig igår så lär väl ni inte ha kommit fram heller.. Inte för att jag tror att någon försökt ringa! Men ja, det ser ju ut att fungera nu så det är bra, tokigt att det slutar fungera sådär bara.

Nu är kursen avslutad också, irritationen kom så fort jag såg henne men nu är det över :) Vi hade en trevlig opponeringsstund, det blev inte mycket opponerande, desto mer prat om bröllop o att föda barn, mycket roligare! :) Nu ska jag se på oth och vila lite, just nu är jag "mellan två kurser", ett perekt tillfälle att kila till Iksu o som jag längtas dit! Men jag tror faktiskt förkylningen börjar ge sig lite nu så jag ska fortsätta vila bort den o mola apelsiner. Ikväll är det bandy, heja heja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar