måndag 17 december 2007

Anders är din bonde

Glöm Karl Petter och Fredrik. Du och dalmasen Anders skulle vara ett perfekt par!

Manliga Anders är helt rätt för dig. Ni gillar samma saker och har samma värderingar. Du är kvinnlig och självständig, precis vad Anders söker. Tillsammans skulle ni resa och upptäcka världen, ta hand om fåren och grilla hela nätterna. Synd att du inte är med i programmet. Men man vet aldrig... han kanske inte hittar kärleken...

Självständig o kvinnlig jovisst ;) Men jag tycker han är lite tystlåten...

Vaknade urtidigt idag av solen, eller ja, inte urtidigt då eftersom solen inte går upp förns, hm, 9.42 enligt aftonbladets hemsida? Det måste ha startat tidigare, men att den är uppe helt nu kanske? Hur funkar det där?

Jag har pillat med lekarbetet nu på morgonkvisten då, jag hade ju fått till fyra sidor ;) Det ska vara två, det är helt klart första gången jag skriver för mycket! Men lek kan man ju skriva hur myckte som hellst om.. Det är bara att spara så har jag slutarbetet klart också som ska vara inne 16 januari, japp, så var man klar med det o ;) Jullov till 14e januari! Skar ner det som ska in idag till två sidor och fem rader allafall. Nu blir det frulle, 15.00 blir det handledning. Tjohoj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar