söndag 2 december 2007

Gårdagen blev riktigt bra! Jag är impad över att vi kunde ha så roligt :) Tror allihopa hade lika skoj o! Plankan var så god som den såg ut och tog nästan helt slut, vi bowlade, boxades, spelade golf, baseball och tennis... Jag vann nästan på bowlingen ;) Golf däremot var jag helt usel på... Men vad gör det! Vi sjöng och spelade spel och hade det allmänt trevligt. Folkan var också skoj, det var visst folk i vår ålder där, också! Det var äldre människor med och det gick fint. Vi var tom på styrdans :P Jamenvisst, en trevlig kväll då! Vid två ska jag iväg till kusin som fyller år och kanske skulle ha varit på stan och köpt nå paket innan dess? Fem är det bandy! Jiho, det har jag längtat efter! :) Nu får det bli soffan en sväng... Tjohej

1 kommentar:

  1. ja du vann nästan men ja vann ju verkligen :) ja d va skoj lite hala golv bara :) d får vi göra om!

    SvaraRadera