tisdag 18 december 2007

Riktig intervju

Usha så läskigt, var som en riktig anställningsintervju det där, hoppas jag aldrig mer behöver gå på en sån :P Läskiga frågor där man skulla prata gott om sig själv, ta upp sina dåliga sidor och säga fyra positiva ord om sig, och en massa massa mer frågor! Ush, det är inte lätt att prata gott om sig själv! Vi får väl se hur det blir.. man skulle ha lite referenser och hur lätt är det attt hitta sånna som inte har nå relation till familjen när man kommer från en så liten stad? Mitt polisregisterutdrag har kommit nu och även denna gång är jag utan belastning i registret, sikken tur!

Vi var då på förskolan på förmiddagen och det gick så jävla bra! Känns som världens framgång, lycka och vinst! Där fick du din lilla . . . . ! HA HA på dig! Det var jätteroligt att leka med ungarna där och det var verkligen härliga och öppna barn, de tyckte att leken var superrolig och det tyckte vi med. Toppbetyg! Så nu är redovisningen planerad också, det ska nog gå fint. Redovisning på torsdag sen jullov, så härligt så härligt. Så ringde vikariesamordnarn hemmavid också idag och undrade om jag tänkte komma hem något över jul, det ser jag som positivt :) Ledig dag imorn, ska nog ägnas åt lite packning kanske? Det börjar ju dra ihop sig mot hemresa, får jag inte åka bil så måste jag packa ihop o skicka över det till E o T iaf, om de har tid att ta emot mina grejer :P Och iså fall får det nog bli buss kl åtta på fredagmorgon, om det finns nå biljetter kvar när jag får veta när de två tänker åka. Det löser sig nog på nå vis!

Kom ihåg att köpa pennor att skriva på svart med idag också så ikväll ska jag göra det sista på klapparna, rimma ihop sista rimmen och skriva på etiketterna. Köpte min sista julklapp idag med, bra jobbat! Och den där mössan jag pratade om till mig själv... Den är så himla mysig, vet inte om jag någonsin kommer använda den men mysig är den. Och billig var den idag, nedsatt till 29 kronor, vilket kap! Nu ska jag renskriva lite skola. Tjohej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar