torsdag 6 december 2007

Det blev inte mycket gjort idag... Lite rena, om än blöta, kläder iaf. Så nu behöver jag inte gå så himla skitig i helgen. Vad jag nu ska göra... Imorn sas det tidigare i veckan att jag skulle ner på stan och köpa lite juleklappar iaf, får väl se om det blir så? Min gulachsoppa var god till lunch idag också.

Skulle till iksu halv sju och hämta en bok, bra att bestämma träff på iksu för då kan man inte ens banga fast regnet öser ner ute! Hade jag inte varit tvungen att hämta boken så hade jag nog hoppat iksu ikväll för just nu låter det på fönstret som att det regnar.. Men men nu när jag ändå ska dit så får det bli lite free power dance också! I förmiddags ringde en kvinna från något som hette rekryteringsenheten och undrade om jag ville komma på intervju och det sa jag väl ja till, man kan ju alltid prova! Det var något med barn och unga... Well, får väl veta mer när jag ska dit! Jag har ju aldrig varit på en intervju, hur gör man o vad gör man? Fast jo, på Baslivs var jag ju faktiskt på intervju och det var inte så farligt.. har jag för mig? Men inte alls som jag tänkter mig en intevju ni vet man övar massa svar o frågor flera veckor i förväg och klär sig i kostym o sånt... Haha. Det är min bild av intervju! Men det kan ju vara bra att gå på en för om ett år är det dags, då brakar det loss. Tjohoj

Ett HAHA från tjuvlyssnat
Röda linjen, Stockholm
Tjej 1 ~16: Alltså åh, vad heter Foppa på riktigt nu igen?

Tjej 2 ~16: Oj… Nä det har jag nog glömt.
Tjej 3 ~16: Men herregud! Peter Forsberg. Jag kan ju nästan mer om fotboll än vad ni kan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar