torsdag 13 december 2007

Vi äro musikanter


Äh va less jag blir! Här har jag skrivit ett långt fint inlägg och så bara försvinner det då jag ska publicera´! Fast det hela tiden står "Nu sparas utkast automatiskt i Blogger" pyttsan! Inte finns det något sparat inte, jag hittar då inte igen det... Skitgrejer!

Har varit i skolan och redovisat idag iaf, det gick bra. Sedan på lucia, det var mindre bra, jag hade stora förväntningar och blev lite besviken. De där är ju en riktig kör och ska kunna sjunga mer roligt än vad de gjorde nu enligt mig, dessutom höll de bara på ca 10 minuter. Bäst var julgranen! Ja, i luciatåget fanns en med som var utklädd till julgran... Nu ska jag läsa Stenhuggaren, ikväll blir det nog lussegympa. Hörde talas om att man måste vara där så himla långt innan om man vill på stadslucian och det är ju inte så skoj. Konstigt att de inte har det i stadskyrkan egentligen? Den är ju större lixom... Well, då skrev jag ihop lite igen då, inte lika mycket som det som försvann men vad gör det?


Malin, jag tycker det var Bonde-final igår, de valde ju vilka de skulle leva sina liv med och det tycker jag var målet med programet :) Sen är det ju skoj att man får se resan också, bra med program en torsdag!! Tjohoj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar