torsdag 6 december 2007

Vad gör man?

Jag kan inte läsa, för jag har ingen bok. Ännu. Jag kan inte skriva, eftersom jag inte läst boken. Ännu. Så vad sysselsätter man sig med en hel ledig dag då? Annan läsning? Annan skrivning? Sims? Teven? Städning? Tvättning? Träning? Stan? hoho.. Det finns många alternativ.. Jag städade ju igår och den håller i sig idag med så jag behöver icke städa.. Jag ska gå ner och slänga in tvätt i maskinen så det blir väl nog några vändor dit annars får det nog blir en slö drömdag :) Lite skönt att ha inget att göra också. Bara det att horoskopet idag säger såhär:

Stenbocken 21. december - 19. januari
Du kommer kunna uppleva att du har turen med dig
i många av de saker, som du gör
– så försök att få gjort en massa saker i dag!
Fast jag tror ju inte på såntdär så det är ingen fara. Nu ska jag ner i källarn och slänga in tvätt sen lägga mig o läsa Stenhuggarn. Tjohej ha en fin dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar