måndag 10 december 2007

Väcktes av telefonen halv åtta. Jobba? Idag? Nu? Jovisst! Spännande.. Jag blev nervös! Det var hon från kören som tog mitt nummer då som ringde. Tur att det ligger så nära, tar ca 2 minuter att gå dit så nu sitter jag här o äter frukost o funderar på om jag ska prova allt vi pratade om igår idag? Haha, kanske bäst att fega ur och hoppa över det om man vill ha en liten chans att kanske kunna få komma tillbaka.... En småbarnsavdelning med mest ettåringar är det, mitt specialområde, verkligen! Någons specialområde? Knappast! Men vi får försöka och det är ju roligt. Vi provar väl då... Antingen är jag hemma halv ett eller kl fyra. Det var en till vikarie som de inte fått tag på än så vi får se vem som tog vilka timmar eller så. Och hur många kan det jobba på avdelningen då? En ordinarie o två vik, spännande. Tja, hejsvejs! Inget plugg idag då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar