söndag 16 december 2007

Korvkyrka?

Kom att tänka på en sak nu, var ju i kyrkan imorse och efteråt var det kyrkkaffe med korv med bröd, är det standard i kyrkan? Kommer ni ihåg mina vänner när vi konfirmerade oss? Efter gudstjänsterna var det alltid korv i församlingshemmet och vi hade alltid sällskap av vår vän knarken, minns ni honom? Det var tider det.... Det var ändå rätt mysigt i kyrkan o jag är riktigt hemma där, började med att jag mötte Ove, stötte sedan på Åke och sen kom Daniela satte sig med mig under gudstjänsten. Tre pers man "känner" på ett ställe, det händer ju inte ofta! :) Barnen var jätteduktiga och jag tycker ju att det är jätteroligt med sånt där. När jag blir stor ska jag skaffa ett barn som vill sjunga o spela teater!

Här är nu städat och kläderna är rena! Mat i magen och massor av paket på sängen, skulle skriva korten men har ju gjort många med svart papper och jag har ingen bra penna att skriva på det med. Måste inköpas imorn! Ska försöka komma ihåg det... Har plockat fram alla intyg o betyg som jag ska kopiera imorn så jag har något att visa upp på tisdag.. Tja, det mesta är nog fixat o klart nu. Tom plugget! Nu ska jag kika på Parlamentet. Förresten var det ett reportage om/från mitt Calpe på Travel chanel idag, det var skoj! Och de hade vart på mitt egna lilla "grekland". Tjohoj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar