onsdag 12 december 2007

Jag gick iväg och tjänade lite pengar idag iaf.. Gick till universitetet då jag slutade och där var gruppen i full gång med att leka med kottar! Tjoho vilken skola! Jag hoppade in och fick en kotte som blev en pippiprinsessbebis. Så vi lekte på och sedan skulle de andra kolla på när vi lekte, och sedan skulle de bedöma det. Var är det för påhitt? Vi lekte ju förtusan! Så lekte vi prussiluskans lek Ria-ra. Givande dag? Nix, inte det minsta, det var helt klart rätt beslut att tjäna lite pengar istället. Resuppgiften var inte jobbig alls och jag ska sätta mig och skriva klart den nu. Sedan ska jag fixa ihop det tills imorn så är det klart sen. Ikväll är det final i Bonde söker fru, och Top Model!! Och Lailas jul, och Roomservice... Herrrejösses! Plugg nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar