onsdag 19 december 2007

Dagens...

...humör: jovars, inte illa!
...mat: ikväll blir det kyckling o tortilla
...dryck: Te, hittills allafall
...känsla: rastlöshet
...tråkigaste: rastlösheten!
...bästa: Troligen bil hem på fredag!
...behöver: packa
...inställda: julbaket
...nytta: Mycket! Fått iväg post till USA o lämnat böcker på bibblan, bla..
...köp: Clementiner och julmust.
..mys: Näe, pass! Fick ett rätt kul sms iofs.


Sånt där hoppar inte in här på bloggen ofta! Ja idag har jag då återigen inte gjort särskilt mycket.. Vaknade tidigt imorse och somnade sent inatt, tok! Har tagit en prommis och då svängde jag in på bibblan med böcker och var på posten och skickade iväg paket till Lizzie o Willie. Det är ruskigt halt ute kan jag varna om, och tre plusgrader! Men på något vis tycker jag att det känns väldigt väldigt kallt ute.


Då jag kom hem tänkte jag plocka fram väskan och börja packa lite för jullov men insåg att jag inte har något att packa i, min stora resväska gav ju upp efter Kos, han har ändå varit med på några resor... Så jag satte mig med mina verktyg och försökte operera han till något bättre men utan framgång.. ett av hjulen sitter som berg och jag tänkte ta bort det men inte ens det gick! Med alla mina superbra verktyg! :) Så jag gick över till att packa ner julklapparna istället, tre kassar blev det och de står färdigpackade nu iaf. Ska snart ta itu med att vika in rentvätt och sedan måste jag lösa hur jag ska få med mig kläder till Bollnäs, lutar ju som sagt att jag får åka bil allafall så jag kanske kan lassa allt i en svart sopsäck ;) Får inte direkt plats med allt i den svarta väskan. Tja jag ska ta tag i det där med tvätten nu då. Tjohoj




Jag vill ha den orangea! I den svarta får ingenting plats..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar