måndag 17 december 2007

En GOD morgon också...

Jag har hemskt svårt för att sova nu, och har ju haft ett bra tag med undantag för nån dag då o då.. Först är jag jättetrött men när jag väl bestämmer att det jag måste sova för attt orka upp dagen efter kan jag inte somna på flera timmar och ligger o läser o vrider o vänder mig... Sedan när jag väl sover så vaknar jag alltid tidigare än vad jag behöver! Det är ju jobbigt för man blir trött på dagen :)

Idag ska vi tillbaka till förskolan och leka med barnen, jag hoppas att det går bra... "Dommen" igår gick väl sådär, såklart sågade hon oss och ville att vi skulle göra på hennes sätt men vi stog på oss rätt bra och man kan väl säga att vi möttes halvvägs ;P Kl två idag ska jag till rekryteringsenheten på intervju, det blir spännande, lite nervöst men det får väl bli som det blir! Nu måste jag göra mig redo för att bli upplockad o få skjuts till dagis! (Man borde få säga dagis, eller Föris..) Byyyye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar