torsdag 6 december 2007

Jag tänkte ta en snabb dusch nyss men utan att tvätta håret för det inte skulle vara blött då jag ska sova. Men, jag gick med huvudet först in i duschen, och vad resulterade det i? Jo, blött hår såklart! Det var en liten tabbe menmen, jag får välla dusha imorn med då innan stan helt enkelt. Ingen större skada skedd, det gick ju toksnabbt ändå! Jag måste ju nästan vara snabbast i världen på att duscha, då jag vill. Sen är det ju varmt och skönt att duscha länge ibland med.. Free power dance var roligt och skönt iaf, är så himla skönt med avslappningen och det lugna partiet i slutet där... Träffade A-H och fick boken med så nu har jag ju att läsa! Den såg inte skitkul ut på dramsidan kan jag tala om... Men jag har hört att den ska vara bra så jag ger den en chans (är väl så illa tvungen). Nu var det lite sent för middag med svenska mått mätt ser jag så det kanske får bli en kopp te istället, we'll see! Tjohej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar