söndag 9 december 2007

Det är runt med socker på och rimmar på när man hoppar upp o sätter bollen i basket

Kan vara världens bästa förklaring av ordet munk??? Haha, jösses alltså.

Min vanliga "bästa pluggtid på hela veckan", söndagförmiddag, har resulterat i ovanligt lite plugg.. Men men, så går det ibland! Och jag gråter inte för det, för jag kommer hinna klart ändå! Tadaa! ! Jag har ju hela dagen på mig att läsa faktiskt och det är inte mycket kvar för nog har jag pluggat nu på morgonen ändå. Men tusan så trött jag är, igår vaknade jag tokigt sent hos Emma och idag inte lika sent men jag somnade igen då jag läste boken... Nu skiner solen för första gången på någon vecka så man ska väl passa på att gå ut en sväng, snart är det för sent och den har sagt tack och godnatt igen. Well, kilar till affärn en sväng innan det blir mer plugg. Tjohej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar