onsdag 26 december 2007

Många dagar sedan

Är det sant att Malla inte bloggat på tre dagar? Tjohej! Jag har ju varit upptagen. Först var det julafton den 24:e, precis som för alla andra, jag fick inte träffa någon tomte men jag hade nog varit snäll i år för jag fick många fina paket. Blandannat en rosa fin kamera och ett par skor :) Åt en julefrukost hos mamman och på kvällen var vi hos faster med hela tjocka släkten, tokigt många klappar under granen! Vi alla kusiner hade längtat efter blötan och efter att inleda julätandet med två sånna så var jag proppmätt sen, lite synd då det finns så mycket gott att äta. Lite lax gick såklart i och så farfars goda köttbullar. Igår åt jag mat hemma hos mor med lite delar av familjen där och på kvällen blidde det partaj. Vi var hos Viktor och det var trevligt, det var lite människor jag inte träffat på längen där så det blev bra. For ner på folkan senare (jag har ingen aning om vilken tid!) och där var trevligt med faktiskt, bra personer och ganska lagomt med folk. Bra musik och ja, allmänt trevligt. Efteråt fick vi mat på max och där hade de byggt ut så det var jättestort!

Idag har det då varit bandy i Byn, det gick inte skitbra! Men det är väl skoj att se bandy allafall... Vi hade mysig picnic på parkeringen innan :P

Ikväll skulle jag gärna gå på Tuppenz men det sägs att man ska ha förköp då och det har icke jag, osis! Får väl se vad vi kan göra av kvällen.. lite festligheter borde vi väl kunna få till ändå om vi hade nånstans att vara! Borde väl finnas någon med lägenhet? :) Hade vi varit i Ume hade vi kunnat vara hos mig ;) Nu ska jag styra upp något! Hajsvajs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar