söndag 9 december 2007

Klappar


Nu har jag slagit in alla klappar som jag har köpt, och som är här uppe, har ju några i Bollnäs med.. Men jag har nästan köpt allt nu, någon sak kvar bara, kanske... Men det är ju skoj att slå in paket så det är bra att köpa många :) Nu ska jag snart börja rimma på dom också kanske..

Plugget går väl framåt.. jag läser något kapitel lite då och då så snart är den slut. Ska kanske ta o läsa intensivt nu och bli klar så ska jag se på bandy kl fyra :) Jaa! En bandymatch på teven, det är inte varje dag! Tycker de visat väldigt lite matcher i år.. Verkar ju inte gå skitbra för Bollnäs just nu och dom visar Vetlanda-Västerås på teven, men det duger för mig! Men så är det Ranking the stars, Love actually och slalom ikväll med. Det blir en tuff teve-söndag ;) Undras när jag börjar imorn...

1 kommentar: