lördag 8 december 2007

Jag hamnade på trevlig tjejfest igår, det var kul! Vi åt tacos, drack cider, såg Idolfinal och spelade spel. Himlarns trevligt! Jag tror allahopa hejade på Amanda och vi röstade tillochmed, men så kom vi på oss själv efter ett tag att vi kanske inte ville att Amanda skulle vinna ändå? Hon "är" ju inte direkt vinnarlåten utan skulle nog hellre förknippas med sin musikstil.. och Marie är ju verkligen inte dålig så det var inga sura miner då Marie vann, men tusan så hon såg förvånad ut! Haha läser nu på aftonbladet hur besvikna de gamla idol-deltagarna är för att de inte fått champagne i limousinen, åh herregud, hur överlevde ni det egentligen???

Citat från aftonbladet:
... och här gör hon sorti 0255.
Tvåan Amanda Jenssen först bort från efterfesten köksvägen med hjälp av tre vackter. Precis innan hon stapplar in i en varuhiss gör hon tuppen upp till Aftonbladet. Där tog festen slut för en överförfriskad Idol-finalist.

Och den som skrev texten då....? Haha

Nu måste jag plugga lite, försöka iaf, uh, en lördag?? Jag hinner väl om jag gör det imorn? ;) Äh, något kapitel kan jag allt ta o läsa! Tjohoj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar