lördag 15 december 2007

Det blidde pyssel för mig ikväll, jag har gjort etiketter till julklapparna! Riktigt nöjd med vissa av dom :) Sjutton stycken gjorde jag så hoppas att jag inte har fler klappar än så... Orkar inte lägga in nån bild nu men kanske imorgon?! Annars får ni väl se i jul! Hoho...

Jag har ju börjat fundera på min karriär och om jag verkligen ska bli förskollärare (alltså klart jag vill bli förskollärare, det är jätteroligt att arbeta med barn också), jag är ju lite sugen på något mer... ledarskapsaktigt och nu har jag hittat det perfekta! Jag ska gärna bli något liknande en Inspicient, låter det inte spännande så säg!?! Malla T, inspicient. Hör beskrivningen på jobbet:

Som inspicient måste du vara stresstålig och kunna hålla ordning på all information och alla uppgifter. Att vara praktiskt lagd, gärna ha någon hantverksutbildning i botten, kan vara till hjälp i arbetet. Uppgifter ..se till att medverkande finns på plats, ordna med resor, inkvartering, kostymer, loger, betala ut gage, med mera. Detta enligt ams hemsida. Nog skulle jag kunna arbeta med detta inom musik, film, teater men det borde väl finnas något liknande inom andra brancher också eller? Där jag kanske har större chans att ta mig in som den vanliga människa jag är. Jag ska undersöka detta vidare men nu har jag ett namn på vad det är jag vill arbeta som iaf. Jag kunde ju för länge sedan beskriva vad det var jag ville göra och detta passar ju perfekt in! Att styra upp och ställa i ordning, fixa och dona, och få allt att klaffa och bli bra tillstlut! Ska läsa vidare om detta innan jag somnar, imorn är det plugg/städ/tvätt-söndag! Jippie! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar