söndag 30 december 2007

Även om jag inte lyckas skriva riktigt varenda dag nu så har det blivit bättre iaf! Hamnade hos Stina ikväll och det var trevligt, det var ett tag sen...! Tidigare idag for vi runt och handlade mat tills imorgon, vi tänkte vara ute i "god tid" utan köer men det var slut på det mesta iaf. Iofs var det söndag men kommer det nå leveranser eller jobbar fler imorn? Skit i att det är söndag, det var ju ändå dagen innan nyårsafton. Har varit och hälsat på de tre stockholmstjejerna en sväng med och där var det livat, inte alls ovanligt! Den minsta hade jag inte träffat sedan hon var en liten rund boll tror jag... Nu ska jag sussa, har fortfarande ont i min mun men var lugna, jag tror inte att jag har hjärnblödning, cancer, diabetes eller något sådant... Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar