måndag 10 december 2007

Sitter o lyssnar på Jack Johnson skivan nu, det har jag inte gjort sen i USA, men den är ju soft.. Lyssnar igenom den eftersom det sas finnas en låt där som skulle passa på vår redovisning på torsdag!

Det är tokhalt ute kan jag meddela, gick någon bakom mig påväg hem från universitetet så såg det nog lite roligt ut.. Minst tre gånger var jag verkligen påväg att fall platt men ordnade upp det i sista stund. Har haft litteraturseminarium idag och det gick fint, imorn är det "ledig" dag och jag ska skriva klart allt tänkte jag, två sidor lek, en sida lek, och en sida Ericson! ;) Det är målet iaf, man ska sikta högt! Vet ni vad vi konstaterade idag? Att vi inte har något mer kvar att läsa på denna kurs! Ohooo! Vilken lycka! Eller? Det är grymt mycket att skriva istället då men.. Och det tycker ju jag är värre men tja.. Nu kan man ju läsa annat ist då för skriva kan man faktiskt inte göra i sängen då man ska sova. Har ni sett att om bussarna flaggar idag den 10 december? ;) Är det inte stort så säg! Och hur går det för Tessan nu när fyra visar nobel då? Själv skippar jag allt tjafs nu och tittar på banketten med fina klänningar ikväll ist! Nu ska jag vika kläder. Tjohoj!

Strömpilen är riktigt julpyntat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar