lördag 15 december 2007

Det blev pepparkakshusbygge igår! Degklumpen blev ett fint hus med hjälp av tre tjejer.. Riktigt mysigt att baka och pynta! Det gick fint igår, dom var snälla båda två och bråkade inte nå ;) Det tog lååång tid att göra huset dock, men det gjorde inte så mycket, Vickan slocknade direkt efter vi var klar och jag o Matilda kikade på Scary movie 2.


Har promenerat till, på och från stan idag, sedan till och från affären.. och nu kan jag tala om att jag är djupfryst som en isbit och fyser i hela mig! Oj, nu börjar Peking express, jag ska dra filten över mig o se på det nu, återkommer i reklamen. Nähe, skitprogram! Det där avsnittet har jag ju redan sett, knasigt, ibland får de visst för sig att visa samma program två veckor i rad, och vilken sändningstid de har, kl 16 på lördagar! Det kan bli bättre... Och det som såg ut som att vara ett så spännande avsnitt nästa, och så visar de inte det idag!

Köpte de sista julklapparna idag, förutom en grej till kompisen, jag visste precis vad jag skulle köpa så var det slut! Osis.. Så nu vet jag inte vad det blir till henne men jag kanske få fara ner nån dag till i veckan, ska ju ner på intervjun på tisdag så jag kan ta en sväng då. Hittade en mössa till mig själv som jag skulle vilja ha så jag kan ju köpa den då med. Well, inget mer att säga idag, får väl lägga mig i soffan o se det där avsnittet igen då..

1 kommentar:

  1. fint hus:) här e en länk till dig, tror d passar dig lätt att tårarna faller bara http://www.systrarnastener.se

    SvaraRadera