söndag 9 december 2007

Sedan jag såg reklamen för Fanta free World för första gången har jag varit jättenyfiken på den och tänkt att kanske kanske kan det vara citron smak? Det är ju vad som finns i resten av världen men inte i Sverige. Men så har jag inte hittat drickan någonstans förns idag då den dök upp på konsum, och vad tror ni? Jo, Citron och grapesmak! Lite skeptisk innan men den var tusanimig god ;) Jippi! Hoppas det inte är något de tar bort nu då.. Visst är det godare med ren citron men detta duger ju absolut och sedan ett plus för att det är fanta Free!

Sitter och kikar på Love actually nu, men det blev ett avbrott mitt i för slalomen som blev riktigt skoj! Så har vi lottat vem som ska köpa julklapp till vem av kusinerna också, jepp vi kör en sån där i år, det blir skoj tycker jag! Paket! ;) Jag fick Jens iaf, undras vad jag ska köpa då? Lär ner på stan någon dag i veckan men jag går väldigt mycket. Men en sväng på stan hinns alltid med :) Nu ska jag se klart på film sedan ska jag skriva klart min sammanfattning på boken. Tjohoj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar