tisdag 18 december 2007

Jag kikade på Betty ändå, kunde inte motstå när Victoria Beckham skulle vara med! ;P Allvarligt, det fanns ju ingenting att se annars.. Knäppte över till trean i en paus men det verkade inget bra alls. Så Betty fick det bli, även om de såg rätt roliga ut med blåa öron, gult hår och orangea tröjor allihopa!

Undra om man ska försöka sig på att sova idag då, ingen skola imorn så jag behöver inte känna något sov-tvång allafall, kan ju vara skönt :) Det var bara skit på teven nu vilket var synd, och inte en kotte på msn, vad gör folk? Någon bok har jag inte att läsa heller då Stenhuggaren har tagit slut och jag har inte ens nå plugg! Jösses.. Undra vad jag ska ägna hela morgondagen åt egentligen? En stund på iksu kanske! Joo.. lägger mig väl o försöker sova lite då, då blir det snabbare torsdag och jullov!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar