fredag 28 december 2007

Nu var det ett tag sedan igen..


Vi fick till något på annandagen iaf! Åkte till Henke och umgicks, gammal go utslagspoker såklart! Tjejerna blev hungrig och beställde pizza, påväg till Take off träffade vi tre stiliga poliser och det var tur att det var Emelie som körde... Några av oss for till Tuppenz där jag då hade en väldigt trevlig kväll! Mycket trevligt folk och mysmusik. Det blev en lång natt, sen kväll, eller hur man vill se på det.

Igår bestämde vi oss för att ta en tur till Valbo och iväg bar det. Målet var att hitta en klänning och det blev två! En fin blank svart nyårsblåsa och en "vit" vardagsklänning, och så en tshirt och en långärmad, bra shopping! Emma o Lena fick en varsin fin jacka som egentligen skulle varit min! Hoppas ni använder den nu :) Jag såg inget alls då jag körde bilen hem och fick avbryta min körning... På kvällen var jag till Vickan och spelade spel, mitt Absolut överens som jag inte spelat så mycket och det var skoj tyckte då jag! Det är lite roliga frågor sådär och kul att se hur lika man tänker. Tex: Fem ord för att fisa, politiker du skulle vilja se i badkläder eller Goda dofter. Det kan bli helt olika eller helt lika!


Imorse kl 10 var jag till tandläkaren och ni må tro det såg finfint ut, hon hade nästan aldrig sett så fina tänder förr ;) Nu tar jag i lite... Men inga hål nu heller så det klarar jag mig nog från hela livet. Men dom där visdomständerna är på g nere och det är trångt i min lilla mun så det kan ju bli lite oskönt om ett tag.. Aj aj! Hon putsade med något som smakade svartvinbär och sprutade i något med banansmak längst in, spännande! Så har jag hunnit vara på stan idag med, med Malla och Irma, Malin storshoppade och jag o Irma gled runt... Ja hon hittade riktigt mycket fina saker! Det blir nog stan imorn igen så ska jag prova jeansen som Malin köpte... Ikväll har jag varit på bandy och det gick inte skitbra! Nya tag nästa år! ;) Då får jag en gratis korv också för jag fyller år...

Just nu har jag en väldigt lugn hemmakväll och ska se på You've got mail. Är tokigt hungrig men kan inte äta något och har inte kunnat sen typ kl fyra då det dykt upp en massa blåsor i min mun. Hela tungan och gommen, det gör sjukt ont! Vet inte vad det kan vara men jag hoppas att det försvinner för det är inte skönt... De är små små små och syns knappt, men känns desto mer. Well, film nu då! Bye bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar