torsdag 13 december 2007

Lussegympa var skoj, jag skrattade nog hela tiden! Ni skulle sett själva; tänk er 170 vuxna människor, män som kvinnor, gammal och ung - som skuttar runt i en stor gympasal! Det ser ju helt tokigt ut, och när man väl fattat att det är en ny rörelse på g så byter de rörelse så man hinner aldrig göra lika som alla andra.. Nejdu, gympa är inget för mig! Men vid sånna här tillfällen så är det ju skoj, nån gång ibland :) Efter vi gumpat färdigt fick vi julmust, clementiner och skumtomtar, sedan kom ett luciatåg in, så mysigt! Jag kommer sakna iksu-julen här, det blir som julstämning med alla specialpass som de hittar på. Förresten var detta kanske min sista jul på iksu, man vet aldrig... Efter iksu gick vi till Emma och drack te och åt lussebulle. Nu är det kväller och jag ska lägga mig och läsa. Imorn ska vi ut i förskola och observera/leka, tredje dagen i förskola på en vecka, det hör inte till vanligheterna då man pluggar till förskollärare! Tjohoj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar