fredag 14 december 2007

Jag hade massor att skriva om nyss men nu har jag inte ett ord kvar i huvet! Har latat mig och gjort ingenting alls sedan jag kom hem efter observationerna. Det gick fint på förskolan idag, verkade vara ett riktigt bra ställe. Vi gick med dom iväg till en lekpark och lekte lite, sedan satt vi i fikarummet och planerade allt så nu var det klart! Skönt.. så jag har ju inte varit helt onyttig idag då alltså... Det är ju hemskt skönt att ligga under en filt i sängen o läsa så man måste passa på när man kan :) Nu ska jag ladda på min nya fina mp3 med musik så jag har att lyssna på då jag ska promenixa ut till tomtebo. Först ska jag nog försöka plugga lite...

På mp3n ligger redan denna låt som går om och om igen för mig just nu, vet inte varför jag fastnat för den, jag har lite tokig musiksmak just nu tror jag visst :) Även lite visslingar från Mange Schmidt får plats på min mp3, hör inte till vanligheterna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar