måndag 10 december 2007

Jag fortsätter kika på nobelfest, det är ju riktigt spännande! Och oj så roligt det är att se Pippi som ballet, jag är impad! Det är ju skitkul med dans har jag kommit på.. Och när man håll på lite själv ser man lite annat och tänker lite på något vis skulle jag vilja säga. Låter tokigt? Jo, vi blev ju inte direkt proffs men vi lärde oss om hur man kan arbeta med det, riktningar och nivåer blandannat, och man ser hur mycket som bygger på sånna enkla saker och som ser så stiligt ut när man ser det sådär!

Jag undrar vad Daniel gör ikväll egentligen? Vickans Daniel alltså, han som inte får gå på nobelfest... Ligger han hemma och pillar naveln? Är han kanske på fest? Eller sitter han och ser på nobelfesten på teven? Det var en djup fundering..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar