fredag 2 november 2007

Bara lite mysko...

Nu är jag hemkommen från spökfest med lekar o mat! Kycklinggryta, couscous-sallad, granatäpplesallad och vin a'la libanesiskt från Ica Buffé tidningen, riktigt mumsigt alltihopa! Nja, rödbets- o granatäpplesalladen var inte min favorit men annars var det toppen. Sedan blev det spöktårta som smakade precis som marängswiss, kan säga att hemgjorda maränger är ju hemskt mycket godare än köpta, enligt mig då... Vi lekte lite blodpotatis och spelade dansmattatevespel, huuuu det är inte skitlätt alltså. Sam åkte ut från Idol; ÄNTLIGEN!

Idag var sista dagen med gänget, eller vad säger man? Sista lektionstillfället med den här klassen, vilket är hemskt tråkigt då det är en sån trevlig klass. Men Bettan är ju inblandad i min nästa kurs också som många från den här gruppen ska läsa så hon lovade att hon skulle försöka fixa så att alla vi hamnade i en klass, så det håller jag tummarna för nu för det vore rusikgt roligt! Vi for på stan ett helt gäng och käkade lunch efter redovisningarna, kinabuffé, det är inte direkt äckligt det inte. Imorn blir det fest då, det blir nog trevligt det med! Nu tänkte jag lägga mig och se på en film allafall, Tjohej

Men appropå rubriken, jag hade skrivit ett inlägg igår som inte riktigt gick att publicera för att internet krånglade (ovanligt) men det blev ju sparat och så så jag tänkte jag kunde slänga ut det nu men då var det borta. Mysko? Ja, Tjohej igen då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar