måndag 12 november 2007

Tusan vad jag skriver... Aldeles nyss när jag bestämde mig för att skriva vet jag att jag hade något att skriva om men nu har det helt flugit iväg... Undras vad det kan ha varit?

Jag har blivit sugen på att testa mina stickkunskaper iaf efter all inspiration hos Emma. Så jag hittade ett "recept" på en tomte som jag försöker mig på, han är inte riktigt klar ännu, ska börja på ansiktet snart men det går så himla sakta för mig. Kom snabbt på varför jag inte stickar, provade ju för inte så länge sedan också kände jag när jag började: Handjäveln krampar ju då... Inte nå skoj alls men vad ska man göra, dom är ju knäppa så enkelt är det. Men jag ska förstöka sticka klart tomten! Ska vi fortsätta att klaga lite så har jag nå utslag på kinderna som jag haft ett tag nu, de svider och kliar... Hårbotten är piss just nu men inte orkar jag beställa tid för remiss till hud och sedan köa massa månader till bara för att de var fula och skickade ett brev när jag var i usa som jag inte hade en chans att svara på så de avskrev mig, BLÄ för dom! Tja, bihålorna är tjocka så huvudet gör ont och snoret rinner. Men nu var det slut på klagan för jag mår trots allt bra känner jag, alltså jag är glad och positiv sådär! Imorn är det dags för dans och det blir spännande, sen ska jag o emma nog ta en prommis till stan och så är det ju kör! Nu ska jag snart återgå till min tomte sedan jag pratat klar med min vän. Tjohej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar