lördag 24 november 2007

Snart blåser jag bort.. På riktigt tror jag att jag kommer ha ett träd inne hos mig imorn när jag vaknar! Det blåser så det är inte klokt, känns som fönstrena ska krossas o taket flyga av! Ungefär... Inte kommer jag kunna sova i detta oväder, osis. Något bra på teven är det väl inte längre heller, jag kanske kan se på en film, plugga eller spela sims.. För om en timma Therese, då är det inte lördag längre och på söndagar då får man faktiskt plugga! Och det behöver jag verkligen göra imorn.. Ska skriva klart dansuppgiften då jag vaknar, det brukar funka då. Min bästa pluggstund är söndagmorgon, kontsigt va? Jag vill ju ner på skyltsöndag sedan, mys :) Jag måste lägga med en bild nu, den handlar inte om vinter.. Flera inlägg idag och inte en enda bild, det är ju skittråkigt så nu fick jag leta reda på en och det blev världens finaste by! Någonstans finns mycket bättre bilder därifrån som nog är jättefina, de bilderna har bara inte nått mig ännu... Hoho?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar