onsdag 21 november 2007

Hello - day

Idag är det Hello-day förstår ni, ifall ni missat det så gäller det att heja på fyra människor idag! Och man får säga Hello på sitt eget språk... Jag har inte gjort det eftersom jag varit inomhus mestadels idag, jag har dock varit till pappersinsamlingen med våra tre kassar tidningar och reklam, och så tog jag en prommis då på en gång när solen sken, allt för att smita från plugg! Sedan var det ju både ett Joey och ett Vänner avsnitt på femman som jag inte sett, så jag var bara tvungen att se det såklart! Konstigt hur jag kan ha missat så många Joey egentligen, jag trodde jag hade sett alla? Kanske är så att jag glömt bort också fast jag redan sett dom.. Vänner är ju lätt att man missat nått här o där, sista säsongen har jag sett alla avsnitt iaf men innan är det lite sisådär, men nästan.. Viktig info här så anteckna tack!

Förresten har jag kommit på en ny sak att lägga till min önskelista här till vänster ; En tandläkarundersökning! ;) Wow vad roligt, snälla snälla tomten!!! I januari nu är det två år sedan de tyckte att jag borde vara där.. kanske dags att kika in? Hur långt innan ska man boka en sån tid då? Vore bra om jag fick komma när jag har jullov. Nu ska jag skriva lite mer på skolgrejen och sedan vara en bov eftersom jag vill se på fotbollen ikväll!

Se tandläkarn: inte behöver väl jag komma? ;)

1 kommentar:

  1. Hej Malin. Jag tycker att det är bra att ha en mamma som kan kolla tänder :) Billigt och bra :P (förhoppningsvis)

    SvaraRadera