torsdag 22 november 2007

Travel to Japan, ouhcohocho Vise man, noble people and poorpeople, and also thieves!
Det är vad vi gjort idag, imorse när jag gick på min morgonpromenad halvnio kom jag inte ihåg att vi hade en gästartist idag så det blev en glad överraskning när lektion väl började kl 13! En gästlärare från Charles university i Prag, det har varit riktigt roligt faktiskt! De arbetar på ett lite annat sätt med drama där borta och det var jäkligt intressant och spännande, tror absolut det är något att jobba med med barnen! Någon, hur skriver man egentligen när det blir två lika ord på raden sådär? När jag slutade var det kolsvart ute men det gjorde mig inte så mycket. Nu har jag käkat middag och ska gå till centrum o handla tandkräm för den är jätteslut, som tur är är inte pengarna jätteslut denna månad men det lär ju behövas till julklappsinköp också! Det är skoj att köpa julklappar o min första är jag jäkligt nöjd med :) Ska nog kila ner på stan i helgen och leta efter några fler... Vännerklapperiet är lottat nu också så jag kan leta till * med! Tja jag ska kila över o umgås lite nu då. Bye bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar